NVM lanceert nieuwe merkcampagne

Websiteheader 1200X606px Algemeen

 

De NVM lanceert vandaag haar nieuwe merkcampagne De beste plek voor jou. NVMDe campagne vloeit voort uit de gewijzigde coöperatiestrategie die NVM voor en met haar leden heeft ontwikkeld. De campagne richt zich op de interne en externe doelgroepen van NVM. Van leden en medewerkers tot en met woonconsumenten, zakelijke klanten in vastgoed en agrarische ondernemers. De gewijzigde strategie en campagne brengen de visie, missie en merkwaarden Deskundig, Betrokken en Ontzorgend tot leven. Voor NVM zijn Anne-Marije Potter, manager communicatie en public affairs, en Estelle de Thouars, merk- en campagnestrateeg, verantwoordelijk voor de campagne. DDB Amsterdam tekent voor de nieuwe merkstrategie en de ontwikkeling van het campagneconcept en de campagne-uitingen.

Het is niet altijd makkelijk om een passende woning of bedrijfslocatie te vinden. Daarbij gaat het om meer dan alleen de deskundigheid en kennis van makelaars, vastgoedadviseurs en taxateurs. Het draait om de persoonlijke betrokkenheid. “Van pand naar klant.” Dat staat centraal in het merkverhaal in de nieuwe NVM-campagne.

Andere boeg

“Met onze coöperatiestrategie hebben we een nieuwe visie, missie en kernwaarden. NVM is dé stem binnen onze sector in de grote maatschappelijke transities die nu spelen. Een sterk merk met een heldere propositie is essentieel. Het draait daarbij allemaal om mensen. We gooien het over een andere boeg en gaan daarom veel meer vanuit het hart werken met persoonlijke en authentieke verhalen”, aldus Anne-Marije Potter.

De beste plek

Estelle de Thouars vervolgt: “Op basis van de strategie en onze kernwaarden hebben we aan ons merkverhaal gewerkt. Met een goed merkverhaal maken klanten een bewuste keuze voor een NVM-makelaar, -taxateur of vastgoedadviseur. Vanuit hun betrokkenheid doen onze leden er alles aan om de beste plek om te wonen of te werken dichterbij te brengen. Vandaar onze nieuwe pay-off: De beste plek voor jou. NVM.